W każdym biznesie dobra reklama to dźwignia do pozyskania nowych klientów. Przebodźcowanie reklamami zarówno w Internecie, jak i w outdoorze sprawia, że nierzadko nasza oferta może umknąć potencjalnym zainteresowanym. Warto zatem sięgnąć po rozwiązania mniej oczywiste, ale jednocześnie skuteczne – logotypy na opakowaniach.
Wiele firm nie bez powodu zamieszcza swoje logo wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Logotypy przyciągają wzrok, dlatego też z takich rozwiązań korzystają największe marki na całym świecie. Czas zatem na darmową reklamę, dzięki której pozyskasz nowych klientów.
Logo na kartonie – czy warto?
Do potencjalnych klientów często docieramy w dość niekonwencjonalny sposób. Zbyt duża ilość reklam na portalach społecznościowych, jak i na ulicach sprawia, że nie zagłębiamy się w szczegóły działalności poszczególnych firm. Z ciekawością natomiast sprawdzamy firmy, które reklamują się w sposób nieoczywisty, a zalicza się do tego logo na opakowaniach.
Ten sposób reklamy nie jest nachalny, ale przykuwa uwagę – docieramy w ten sposób do osób, które mają pamięć wzrokową. Dodatkowym atutem logo na opakowaniach jest fakt, że są one często przekazywane z rąk do rąk, a zatem krążą i interesują szersze grono osób.
Darmowa reklama, która działa
Logo na opakowaniu jest zatem darmową reklamą, która dociera do szerokiego grona odbiorców. Opakowania kartonowe z logo są dodatkowo świetnym sposobem na podbicie swojej marki w sieci, szczególnie w dobie popularności filmów „outboxing”, które są ochoczo prezentowane przez influencerów.
Producent opakowań tekturowych przygotuje kartony z twoim logo na zamówienie – może ono być widoczne na każdej ze ścianek, lub tylko na wybranej. To samo logo bez problemu zostanie również dopasowane do różnej wielkości opakowań, dzięki czemu w każdym wypadku zwrócisz uwagę swoich klientów.
Naturalne podkreślenie marki, czyli logo nie tylko w luxury
Logo na opakowaniu świadczy o statusie marki, dlatego z tej opcji korzystają przede wszystkim marki z tak zwanej górnej półki. Jednak dobre oznakowanie nie jest zarezerwowane tylko dla produktów luxury – również i ty możesz postawić na logo swojej firmy na opakowaniu.
Ten prosty zabieg sprawi, że twoja firma odbierana będzie profesjonalnie – stanie się bardziej elegancka i prestiżowa, co wpłynie pozytywnie na odbiór twojej firmy i z pewnością powiększy grupę odbiorców.
Logo na opakowaniach to najlepszy, a zarazem najprostszy sposób na podniesienie statusu marki, a także na darmową reklamę. Nie ma znaczenia, czy twoje logo będzie na kartonie czy na torebkach – w każdym wypadku krążyć będzie z rąk do rąk, jako twoja wizytówka. Postaw na sprawdzone i niezawodne rozwiązania i ciesz się dobrym marketingiem.